reklama

Hypotekárny úver – refinancovanie hypotéky.

Žiadatelia o úver či už na financovanie alebo refinancovanie nehnuteľnosti sa tešia veľkej priazni. Ceny nehnuteľností sa pohybujú v priaznivých cenách a úrokové sadzby sú skoro na historických minimách. Je teda vhodná doba na kúpu alebo refinancovanie už existujúcej hypotéky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Atraktívne úrokové sadzby sa nachádzajú na úrovni cca 3% samozrejme záleží v akej banke. Každá inštitúcia má iné sadzby , podmienky a pravidla financovania kúpy nehnuteľnosti alebo už spomínaného refinancovania. Je teda veľmi vhodná doba pouvažovať nad kúpou nového bytu, domu, chaty....alebo na refinancovanie starej a predraženej hypotéky, kde ušetrite stovky eur ročne.

Pokiaľ tiež uvažujete nad úverom na vlastné bývanie, sú na to práve teraz atraktívne podmienky. Sadzby hypoték sa držia na veľmi priaznivých úrovniach. Na trhu vládne silná konkurencia. Banky sa predháňajú s čoraz lepšími ponukami pre spotrebiteľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak máte záujem o získanie informácii v akej banke výhodne financovať nové bývanie alebo refinancovať hypotéku a nechcete strácať čas behaním po bankách napíšte mi na mail info@lukaspotocnik.sk a ja Vám obratom zašlem dokument, ktorý všetko vyrieši za Vás a ušetrí kopu času a peniaze.

Ďalšie užitočné rady a tipy nájdete aj na www.lukaspotocnik.sk.

Lukáš Potočník

Lukáš Potočník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý muž, ktorého zaujíma šport, osobný rozvoj a financie. Mám rad zdravé jedlo, dlhé prechádzky s mojim psom. Pracujem v oblastí financií, veľmi rád sa učím a skúšam nové veci. Mám rád pozitívnych a čestných ľudí. Som vďačný za každý krásny deň, maličkosti a všetku krásu okolo nás. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu