reklama

Banky a ich absurdne poplatky

Vás už tiež nebavia zbytočné poplatky v bankách? Ja niekedy nad nimi krútim hlavou. Slovenské banky na nás dobre zarábajú a často nám neponúkajú ani kvalitné služby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som sa prihlásil na svoj účet a prezeral som si platby za minulí mesiac. V tom mi do ako padol poplatok 1 euro - poplatky nad rámec konta. Trošku som sa zarazil a pousmial ako naše Slovenské banky na nás zarábajú. To bolo aj podstatou napísania článku.

Vedeli ste, že 60% ziskov v bankách tvoria poplatky?

Len pre ozrejmenie poplatkovej štruktúry u nás a v zahraničí

Poplatky: Slovák priemerne 0,6% z ročného platu, Švéd 0,2%, Nemec, Belgičan, Švajčiar ešte menej.

Koľko vybrali banky na poplatkoch:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2002 - 245,9 mio €

2003 - 307,7 mio €

2004 - 363,8 mio €

2013 - prvý polrok 288 mio €

Zdroj: Autor: SITA, 31, júla 2013 11:22 aktualizované 31. júla 15:07

Najabsurdnejší poplatok na Slovensku

1. miesto – poplatok za vedenie bežného účtu

2. miesto – poplatok za nadmerný vklad

3. miesto – poplatok za pripísanie úroku

4. miesto – poplatok za účtovnú položku

5. miesto – poplatok za zistenie zostatku cez internetbanking alebo bankomat

Tento rebríček samozrejme ešte pokračuje , ale nemá význam sa tým zaťažovať. Každý si je zodpovedný za výber svojej banky a mal by si zistiť koľko ho stoji jeho účet.

Samozrejme na Slovensku už existujú aj bezplatné bankové účty a stávajú sa čoraz populárnejšími hlavne u mladšej generácie ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa Vám článok páčil budem rád, keď ho budete šíriť ďalej aj pomocou sociálnych sieti.

Ďalšie zaujímavé články nájdete na mojom webe: www.lukaspotocnik.sk, alebo mi napíšte na info@lukaspotocnik.sk

Lukáš Potočník

Lukáš Potočník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý muž, ktorého zaujíma šport, osobný rozvoj a financie. Mám rad zdravé jedlo, dlhé prechádzky s mojim psom. Pracujem v oblastí financií, veľmi rád sa učím a skúšam nové veci. Mám rád pozitívnych a čestných ľudí. Som vďačný za každý krásny deň, maličkosti a všetku krásu okolo nás. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu