reklama

Zostavenie jednoduchého finančného plánu

Dozviete sa, ako si sami zostavíte jednoduchý finančný plán, ktorý Vám môže zarobiť tisíce eur. Zostavte si jednoduchý finančný plán v piatich krokoch a zarobte peniaze navyše. Informácie majú cenu zlata ak ich správne použijete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som posielal svojím klientom zaujímavý tip. Rozhodol sa, že sa o článok podelím aj prostredníctvom môjho blogu. Zostavte si jednoduchý finančný plán piatich krokoch a zarobte peniaze navyše. Pripravíte sa na krajší dôchodok a stanú sa s Vás rentieri.

Predstavím Vám 5 jednoduchých krokov ako si zostaviť finančný plán a ušetriť peniaze.

1. Urobte si inventúru Vášho Majetku

2. Urobte si mapu Vašich finančných cieľov

3. Spravte si inventúru Vašich pravidelných investícií

4. Spravte si inventúru rizík

5. Dajte svojím blízkym dispozície pre prípad dlhodobej choroby alebo úrazu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak Vás zaujali jednotlivé body ako si zostaviť finančný plán navštívte moju stránku kde sú potrebnejšie rozpísané.

Budem veľmi rád ak Vám článok pomohol a budete ho zdieľať s ostatnými na sociálnej sieti facebook.

P.S. Ak sa Vám moje tip páčil a želáte si ich dostávať pravidelne, registrujte sa na www.lukaspotocnik.sk, alebo si stiahnite môj e-book a automaticky sa zaradíte do mojej databázy a budete dostávať moje tipy pravidelne.

Lukáš Potočník

Lukáš Potočník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý muž, ktorého zaujíma šport, osobný rozvoj a financie. Mám rad zdravé jedlo, dlhé prechádzky s mojim psom. Pracujem v oblastí financií, veľmi rád sa učím a skúšam nové veci. Mám rád pozitívnych a čestných ľudí. Som vďačný za každý krásny deň, maličkosti a všetku krásu okolo nás. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu